Subject: LC0756 Kergemäe kinnistu elektriliitumine. Kiidjärve küla, Põlva vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 14:24:07 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kergemäe kinnistu
elektriliitumise projekti Kiidjärve külas, Põlva vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus jaotuskilp Mäepõllu kinnistule ja
liitumiskilp Kergemäe kinnistule.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.